مطالب مرتبط

    نظرات

    علی و فرزانه
    علی و فرزانه در تاریخ 1392/4/29/6 و 13:24 گفته :
    سلام
    حالا که تو وبلاگ خوبي داري، ميتوني ازش پول دربياري!!!
    يه سايت ميشناسم که اگه از اون سايت تبليغ بگيري و تو وبلاگ خودت بذاري، ميتوني پول درباري!
    کافيه که کاربرهاي وبلاگت روي بنر هايي که از اون سايت گرفتي، کليک کنن و براي هر کليک 100 تومن بهت داده ميشه. يعني اگه بگيم که وبلاگت 1000 تا بازديد داشته باشه، و اگه حداقل از اين 1000 نفر فقط 100 نفر روي تبليغات کليک کنند، در آمد تو چيزي روزانه 10 هزارتومن و ماهانه 300 هزارتومن ميشه. تازه اگه زيرمجموعه هم بگيري که خيلي بيشتر درآمد داري!!! این حداقلش بود : حالا اگه 100 تا زیر مجموعه داشته باشی که هر کدومشون روزی 50 تا کلیک داشته باشن راحت میتونی ماهی 750 هزار تومن دریافتی داشته باشی که واقعا عالیه . ثبت نامش رایگانه تنوع بنر هاش زیاده با قیمت های مختلف که میتونی اونا رو رایگان بذاری تو وبلاگ یا وبسایتتو کسب در امدتو باهاشون شروع کنی . پس عجله کن واسه ثبت نام رو لینک زیر کلیک کن

    http://www.zarads.com/?r=NTAwMA
    یا بیا تو وبلاگم سمت راست پایینتر از آمار وبلاگ رو بنر صورتی رنگ زر آذر کلیک کن اگرم کاری یا مشکلی داشتی میتونی رو من حساب کنی
    اینم ایمیلم maksin71@yahoo.com
    مهدیه
    مهدیه در تاریخ 1392/3/25/6 و 11:52 گفته :
    سکوتم را نکن باور . . .
    من آن آرامش سنگین پیش از قهر طوفانم . . .
    من آن خرمن ، من آن انبار باروتم که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر . . .



    +آپـــــــــــــــــم
    kimia
    kimia در تاریخ 1392/3/18/6 و 16:00 گفته :
    سلام
    امروز می خوام بهتون یه سایت رو معرفی کنم که میشه ازش کسبه درامد کرد
    التبه من خودم تو چند تاشون عضوم واقعا هم درامد دارم الان تابستون شده خو حداقل می تونیم هم تو نت باشیم هم درامد داشته باشم
    با عضو شدم تو این سایتا می تونید به منم کمک کنید می دونید چه طوری؟!
    شما تو فرمی که دارید پر می کنید اسم کاربریه من رو می بیندید این طوری من میشم معرفتون و شما زیرموجوعه ی من این طوری به من کمک می کنید
    من ادرسه همه ی سایتایی که خودم توشون هستم رو بهتون می دم مطمعنم پشیمون نمیشید
    http://www.asanbux.com/register.php?ref=kimiakazemi

    http://www.asemanbux.com/register.php?ref=kimiakazemi

    http://buxwater.com/register.php?ref=kimiakazemi

    http://www.buxleaf.com/register.php?ref=kimiakazemi

    http://www.buxiran.com/register.php?ref=kimiakazemi

    http://www.teobux.com/register.php?ref=kimiakazemi

    http://lockbux.com/register.php?ref=kimiakazemi
    رویا
    رویا در تاریخ 1392/3/4/6 و 1:29 گفته :
    گُفتــــــــ :

    مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانستـــــ

    ڪـﮧ اَصــلـاً اَرزش ِ بـﮧ یــاد مـــانـدَטּ رآ نَــداشتـــــــ...!
    KiMiYa
    KiMiYa در تاریخ 1391/11/20/5 و 2:16 گفته :






    گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک می شدو برمی گشت !







    پرسیدند :



    چه می کنی ؟



    پاسخ داد :



    ...در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و آن را روی آتش می ریزم ...



    گفتند :



    حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است



    و این آب فایده ای ندارد



    گفت :



    شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ،



    اما آن هنگام که خداوند می پرسد :



    زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی ؟



    پاسخ میدم :



    هر آنچه از من بر می آمد !!!!!
    KiMiYa
    KiMiYa در تاریخ 1391/11/6/5 و 10:54 گفته :
    بـغـض دارے؟


    آروم نـيستے؟


    دلت بـــراش تـــنــگـــــ شده…


    حــــوصله هـيـچـکسو نــــداري؟!


    حالا، يــاد لحظه اے بيفت کـه؛


    اون هــمه ے بے قــــراريے هــاے تــــو رو ديــــــد،


    امـــــــا چـشمـاشـو بست و رفــت…

    +++++++++++++++++++++++++++

    سلام ممنون ميشم ب آلاچيقم بياينو نظرتونو در مورد پستم بهم بگين
    رویا
    رویا در تاریخ 1391/10/27/3 و 21:46 گفته :
    سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری با اجازت لینکت کردم خوشحال میشم تو هم منو لینک کنی
    پاسخ:از لينك خودكار استفاده نكرديد؟
    sara jooon
    sara jooon در تاریخ 1391/10/25/1 و 14:27 گفته :
    سلام عسلم وبت خییییییلی خوشگله خوشحال میشم به منم سربزنی
    kimia
    kimia در تاریخ 1391/10/22/5 و 21:38 گفته :


    این بار که آمدی



    دستانت را روی قلبم بگذار

    تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد

    میلـــرزد . . .











    @@







    لعنتی …

    من خاطرت را می خواستم …

    نه خاطره ات را …..
    kimia
    kimia در تاریخ 1391/9/12/0 و 23:52 گفته :
    خدايا گر تو درد عاشقي را مي كشيدي...

    تو هم زهر جداي را ب تلخي ميچشيدي.؟؟؟؟

    اگر چون من ب مرگ آرزويت ميرسيدي....

    پشيمان ميشدي از اينكه عشق را آفريدي؟؟؟؟

    بگو هرگز سفر كردي...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سفر با سختي و خون جگر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    كسي را بدرقه با چشم تر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    براي قرص ناني صدخطر كردي؟؟؟؟نكردي؟؟؟؟؟

    بارالهي با كدامين تجربه بر مااااااااااااااا


    نظر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: